Apgailėtinas Forbes žurnalo straipsnis apie Star Citizen

Paskelbta: 2019 gegužės 10 nuo Mr_Marius

 

Forbes žurnalas paskelbė straipsnį kuris akivaizdžiai skatina negatyvą prieš Star Citizen žaidimą kaip jie švaisto pinigus ir kaip ilgai užtrunka žaidimo kūrimas ,kad tai yra nenormalu kartu kišantis į asmeninį Chris Roberto ir jo žmonos gyvenimą šiuo straipnsiu jie tik įrodo kokie apgailėtini yra žurnalistai kurie rašo betką nepasidomėję dabartinę žaidimo kūrimo situacija ir cituoja žmones kurie nieko nesupranta apie tokio masto žaidimo kūrima ar kažkaip buvo užgauti įkūrėjo Chris Roberts žemiau rasite vaizdo klipą kuriame žaidėjas vardu Montoya Test Squadron didžiausios organizacijos Star Citizen įkūrėjas kuris seka šį žaidimo projektą nuo pat pradžių argumentuoja šį forbes straipsnį:

 

Nuoroda į forbes straipsnį: https://www.forbes.com/sites/mattperez/2019/05/01/exclusive-the-saga-of-star-citizen-a-video-game-that-raised-300-millionbut-may-never-be-ready-to-play/#270117ce5ac9

 

 

Trumpa įžanga ir argumentai:

 

Visų pirmą straipsnyje minima ,kad Star Citizen turėjo būti išleistas 2014 metais taip tai teisybė,bet niekas nepagalvojo ,kad šis žaidimo projektas pasieks tokia didelę pinigų sumą ir pasisekimą palyginkime panašų žaidimą Elite Dangerous kuris buvo išleistas per minima laiką ir pažiūrėkime kas iš jo gavosi žaidimas kuris turi begalybę tusčių sistemų ir kuriose nėra ką veikti lyginant Star Citizen kuris pasirinko kitą kelią tai yra ilgą žaidimo kūrimo procesą ir rizika sukurti kažką naujo ko dar niekas nėra matęs pasiekiant technologijos ribas ko niekas šiuo metu nedrįsta padaryti.Star Citizen pažadėjo 100 žvaigždžių sistemų taip teisigai ,bet žaidimo biudžetui kylant pasikeitė ir žaidimo vizija jie nenori eilinio kosminio simuliatoriaus žaidimo su krovimo langais kuris nuveda jus į tam tikrą lokaciją jie kuria nenutrūkstama visatą be krovimo langų ,o sistemoms jie naudos procedūrinių planetų kūrimo įranki kurį sukurti užtruks labai ilgą laiką ir kainuos nemažą pinigų sumą ,bet galutiniame rezultate pamatysite ko dar niekada nesate matę todėl šiuo metu turime tik vieną žvaigždžių sistemą.Palyginus naują Star Citizen planetos dydžio miestą Arccorp jis neprilygsta nei vienam šiuo metu esamam žaidimui savo dydžiu ir detalumu ir tai yra tik viena iš planetų Alfa žaidimo versijoje.

 

Toliau kalbama apie netinkama žaidimo kompanijos valdymą ir kaip lengvai gauti suaukoti pinigai taip Star Citizen turėjo savo problemų ir to neneigiu kaip dar tik pradėjo kurtis kaip žaidimų kūrimo studija ir turėjo labai nedaug darbuotojų per tuos ilgus metus buvo nuveikta daug kas pilnai sukurta žaidimų kūrimo studija Cloud imperium games,Star Citizen žaidimas pakeitė grafikos varykliuką kartu turėjo perdaryti viską iš naujo kas buvo sukurta iš pradžių žaidimas visiškai nepanašus kas buvo parodyta prieš daug metų šiuo metu jau matome žaidimo kūrimo progresą ir rezultatus vizualiai žaidimas atrodo įspūdingai nors jis vis dar Alfa kūrimo stadijoje.O kalbant apie lengvai suaukotus žaidėjų pinigus kiek žaidimų bandė pasiekti tokį suaukotų pinigų palaikymą žaidimo kūrimui ,bet niekas nepriartėjo nei per plauką prie Star Citizen lygio Cloud Imperium įrodė ,kad jie turi stebūklingą formulę ko žaidėjas nori.Forbes straipsnyje lygina didelius kickstarter projektus kurie nepavyko ir skaito Star Citizen kaip vienu iš jų ,bet deje jie klysta kadangi Star Citizen kickstarter kampanijai pasibaigus jie toliau sugebėjo išlaikyti žaidėjų palaikymą pardavinėdami konceptinius kosminius laivus ir tai yra sveikintina kadangi niekas kitas to nesugeba.